Меню сайта
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Четверг, 02.05.2024, 12:20
    Приветствую Вас Гость | RSS
    Главная | Регистрация | Вход
    Мой сайт
    Главная » 2012 » Март » 4 » Як "обєзноживают" народ
    17:45
    Як "обєзноживают" народ


    ЯК «ОБЄЗНОЖИВАЮТ» НАРОД.

    ЗАЯВА КІММЕРІЙСЬКОГО ОРДЕНУ ЛИЦАРІВ БУКА

     

    Нещодавно у нас ввели посвідчення водія на транспортні засоби з об’ємом двигуна до 50 кубічних сантиметрів на підставі постанови Кабміну № 511 від 20 травня 2009 року, яка передбачає безглузде перероблення існуючої системи отримання прав на водіння авто- і мототранспорту.

    Згідно з постановою, яка внесла зміни до положення про порядок видачі посвідчення водія і допуск громадян до управління транспортним засобом, для отримання права водити вищезгадані транспортні засоби потрібно отримає водійське посвідчення категорії А1. 

    При цьому право водіння транспортного засобу категорії А1 надається з 16-річного віку. Окрім цього, Кабмін ввів ще три нові категорії транспортних засобів.

    Зокрема, в окрему категорію виділені квадро- і тріцикли, мотоцикли з бічним причепом, допустима максимальна маса яких не перевищує 400 кг; для здобуття дозволу на водіння цими пристроями необхідно отримати права категорії В1. 

     Кабмін також виділив в окрему категорію автомобілі, призначені для перевезення вантажів, допустима максимальна маса яких складає від 3 500 до 7 500 кг Для отримання права водіння таких автомобілів потрібно буде отримувати водійські права категорії С1.

    В окрему категорію D1 виділені призначені для перевезення пасажирів автобуси, в яких кількість місць для сидіння, окрім сидіння водія, більше 16 місць.

     

    В Європі, на яку так старанно посилаються, категорії з цифрою 1 означають не роздріб головної транспортної категорії, але лише початківця у водінні даної транспортної категорії. До того ж, у своєму намаганні підтягти громадян до європейських цін (зберігаючи при цьому українську зарплатню), законотворчі чомусь забули про те, що в Європі одержання прав коштує значно нижче, аніж громадяни України змушені віддавати вже зараз, не враховуючи до того ж неофіційних «відкатів». В США за ліцензію на водіння треба віддати близько 20 доларів.

     

    Абсолютним безглуздям виглядає спроба нажитися на скутеристах і з точки зору економіки: мало хто стане здавати на права, які коштуватимуть як і сам скутер. До того ж різко впадуть продажі мопедів в країні, що призведе до розорення як сфери продажу, так і сфери обслуговування 50 кубової фототехніки, що викине на вулицю близько мільйона людей, зайнятих у цьому бізнесі. Приблизно п’ять мільйонів громадян залишаться без свого улюбленого та економічного транспорту.

     

    Це в сукупності виглядає як намагання можновладців звільнити вулиці від транспорту, аби їх діточки мали можливість безперешкодно ганяти на своїх суперкарах порожніми містами, бо ж після наїзду на пішохода авто зазнає не таких значних пошкоджень, як після зіткнення з іншою автівкою.

     

    Також цей захід із введенням нових під категорій вимагатиме нових бланків прав, що економічно невигідно, бо потребує значних витрат. До речі, права вже мінялися кілька років тому, а для країни, яка не може забезпечити своїх громадян бланками паспортів, спроба вибити гроші з водіїв шляхом чергового обкрадання виглядає задуманою заздалегідь злочинною спробою крадіжки особистої власності.

     

    Окрім того, ДАІ не має матеріально-технічної бази для проведення сертифікації мопедів (скутерів) та «навчання» їх власників.

     

    Щодо мажорських діточок, які вже звикли вбивати цілком безкарно громадян України на трасах і вулицях міст, то вищезгадані міри по звільненню вулиць мають привести лише до озлоблення населення, що відобразиться безпосередньо на житті депутатських та барижних  вилупків, яких почнуть лінчувати на місці скоєння злочину, бо правосуддя вже доказало свою продажність на користь можновладців.

     

    Вимагаємо від уряду та парламенту спочатку вивести країну з кризи, надати народу можливість заробляти не менше, аніж в країнах ЄС, і аж тоді розробляти якісь законопроекти, що стосуються вилучення особистих грошей громадян України. Чи ви недостатньо нас ще обікрали?

     

    Ми, громадська організація Кіммерійський Орден Лицарів Бука, МСС «Кіммерія» та інші громадяни України, вимагаємо скасування антиконституційного рішення ВР України про обов’язкове надання прав на водіння мотозасобами до 50 кубічних сантиметрів (та прийняття інших підкатегорій у водійських правах). Обумовлено це тим, що на даний час в країні немає не лише можливості надрукувати відповідні документи, але й матеріально-технічної бази для так званого «навчання». Постанова ВР від 20 травня 2009 р. N 511  встановлює дискримінаційні норми щодо водіїв транспортних засобів об’ємом до 50 к. см., які порушують наші конституційні права на вільне пересування та гідний рівень життя.

     

    З огляду на те, що багато років не були потрібні ніякі документи на володіння мотозасобом до 50 к. см., ми вимагаємо скасувати постанову про надання власниками документів на розтаможку ціх засобів. Це – проблема тих, хто ввозив товар, ото ж вони й мають надавати державним службам відповідні документи. Всі мотозасоби до 50 к. см., які були закуплені громадянами до 1 січня 2010 року мають вважатися законно ввезеними, без виконання завідомо нездійсненних вимог щодо документів з митниці (від власників мотозасобів).

     

    Також ми протестуємо проти введення незаконних обмежень на пересування мотозасобами до 50 к. см., якими є неможливість здійснювати лівий поворот на багато смуговому перехресті, або такому, де є трамвайна лінія.

     

    Окрім цього вимагаємо скасування згубної практики «недоторканності» щодо нардепів, суддів та прокурорів, які – як і ми – є звичайними учасниками дорожнього руху. Тобто, відповідати за виконання ПДР вони повинні так саме, як і звичайні водії – дорога не полігон для п’яниць із депутатськими та іншими мандатами.

     

    Всі вище перераховані факти є нічим іншим, як створенням додаткових корупційних та злочинних схем, за якими відповідатимуть згідно законодавству не винуватці ДТП, але постраждалі, як ми вже бачимо на сьогодні. До наших вимог відноситься також скасування незаконного подрібнення категорій автомототранспорту, що має на меті лише вичавлювання грошей від населення, і яке не відповідає загальноєвропейській практиці.

     

    Якщо наші вимоги залишаться невиконаними, ми залишаємо за собою конституційно забезпечене право спротиву режимові, який з травня 2000 року узурпував владу в Україні, не виконавши народної волі, виявленої на референдумі, щодо скасування  депутатської недоторканності.

     

    Відміна депутатської недоторканності також є нашою вимогою, як громадян України, проголосувавших ЗА її скасування.

     

    З нами – Бог і Україна!

    Узурпатори – геть!

    Просмотров: 703 | Добавил: berkutu | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz